Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

Servis a půjčovny

Nabídka řešení, která spolupracují s ekonomickým systémem POHODA v oblasti servisních služeb a půjčoven.

Historie servisů zařízení

Zpřehledněte a zefektivněte si evidenci vykonaných servisních oprav na konkrétních zařízeních včetně evidence použitých náhradních dílů a odpracovaného času.

  • Přehledná evidence poskytnutých servisních oprav zařízení od jeho prodeje
  • Efektivní práce se servisy
  • Evidence použitých náhradních dílů při servisu zařízení, přímá vazba na agendu Servis
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: adresář, sklad, reklamace, servis
  • Kompatibilita s řadami systému POHODA: POHODA E1

Detail řešení

Systém pro půjčovny

Rezervace a vypůjčení zboží ze skladů v Pohodě, ve zvoleném termínu s možností nastavení cen.

  • Modul umožňuje vypůjčit, či rezervovat zvolené zboží, které se nachází na skladu v Pohodě
  • Možnost vytvoření vlastních cen za vypůjčení, včetně vytvoření potřebných dokladu
  • Volba vlastních cenových hladin za vypůjčení
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Půjčovna v Pohodě

Provozujete půjčovnu a potřebujete vést evidenci jednotlivých zápůjček včetně informací o zákazníkovi, zálohách a termínech?

  • Automatický výpočet ceny z délky půjčení, zálohy a doplatku
  • Protokol a smlouva o zápůjčce, kontrolní, součtové a další doklady
  • Eviduje, kdo komu co půjčil, stav při předání a vrácení zboží
  • Za naše řešení neplatíte roční poplatky
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Prodej, Sklad, Uživatelská agenda

Detail řešení

Zakázkové listy

Provozujete kadeřnictví, servis, provádíte revize nebo máte úklidovou firmu? Získejte přehled o provedených úkonech! Historie všech činností napříč účetními roky.

  • Historie provedených úkonů u zákazníka
  • Plánování práce s možností sestavit cenovou nabídku
  • Vytváření přehledů dle: činností, peněz, pracovníků, období atp.
  • Za naše řešení neplatíte roční poplatky
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Prodej, Uživatelská agenda

Detail řešení

plusReklamace – snadné přijímání reklamací

Aplikace plusReklamace slouží k usnadnění práce při přijímání reklamací v programu POHODA.

  • Vyřizování reklamací, vrácení do 14 dní, výměnou, vytvořením reklamace
  • Jednoduché ovládání, práce s více účetními jednotkami (několik let zpět)
  • Spouštění přímo z Pohody nebo zadání dokladu až po spuštění programu
  • Seznam již provedených reklamací, rychlé nebo podrobné zadání reklamace

Detail řešení

plusServis – kompletní správa servisních zakázek

Aplikace plusServis Vám umožní pohodlnou práci se servisními zakázkami od přijetí až po vyúčtování.

  • Jednoduché vyhledání předmětu servisu, automatické ověřování platnosti záruky
  • Možnost pořizování a automatické přikládání fotodokumentace, průvodce tiskem
  • Nabídky k servisu na dodatečné činnosti a díly, vyúčtování servisu fakturou nebo výdejkou
  • Veškeré vystavené doklady k servisu jsou v Pohodě k dispozici pod jednou zakázkou.

Detail řešení

plusPůjčovna – kompletní řešení zápůjček

plusPůjčovna je kompletním řešením evidence a správy zápůjček nad Pohodou. Umožňuje odbavení zápůjček od rezervace, přes zapůjčení až po vyúčtování.

  • Přehled zapůjčeného zboží, rychlé zapůjčení na pár kliknutí, možnost rezervovat zboží
  • Jednoduchá definice ceníků, dva druhy výpočtu ceny za půjčení
  • Vytváření dokladů v Pohodě dle způsobu platby, automatický upravitelný výpočet penále
  • Možnost připojení souvisejících zásob při vrácení (čištění, servis, ...)

Detail řešení

STORMWARE s.r.o. neručí za věcnou správnost uvedených informací.