Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

Nástroje pro objednávky a faktury

V této kategorii najdete řešení, která vám usnadní práci s objednávkami a fakturami.

FIRMADAT: Faktury z objednávek

Rychlé a hromadné vyřízení objednávek v Pohodě.

  • Modul pro generování Vydaných faktur z Přijatých objednávek
  • Odbourání rutinní operace při vyřizování objednávek jejich hromadným zpracováním
  • Pro zpracování lze využít filtrování v podobě označených objednávek, číselných řad atd.
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Adresář, fakturace, objednávky.
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA E1

Detail řešení

FIRMADAT: Faktury z výdejek

Odbourejte rutinní zpracování jednotlivých dokladů.

  • Modul, který vytvoří jednu Vydanou fakturu z libovolného počtu zvolených Výdejek
  • Možnost uživatelsky nastavit filtrování zpracovávaných Výdejek či podobu Vydané faktury
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Newsletter Sender Firmadat

Dejte vědět svým zákazníkům, co je u vás nového.

  • Modul pro odesílání informačních e-mailů - newsletterů, zpráv, akcí atd.
  • Příjemce e-mailů vygenerujete z Adresáře, nebo z přímo zadáte v aplikaci
  • Možnost přikládání příloh a také zpracování šablony zprávy na míru
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

FIRMADAT: Emaily z faktur

Odeslání informace na e-mail zákazníka o vydané faktuře.

  • Modul pracuje jak s vydanými fakturami, tak i s vydanými zálohovými fakturami
  • Vzhled e-mailu lze konfigurovat, změnit jeho znění atd.
  • Možnost odeslat e-mail i s přílohou
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

FIRMADAT: Emaily z objednávek a nabídek

Odeslání informace na e-mail zákazníka o stavu objednávky nebo nabídky.

  • Modul pracuje s doklady v agendách Přijaté objednávky nebo Vydané nabídky
  • Vzhled e-mailu lze konfigurovat, změnit jeho znění atd.
  • Možnost odeslat e-mail i s přílohou
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Objednávky skladem

Nezdržujte se s objednávkami, které nelze zcela vykrýt, a zefektivněte celý svůj proces zpracování objednávek. Naše řešení Vám to umožní!

  • Řešení označí objednávky, které jsou na skladě a je možné je ihned expedovat zákazníkovi
  • Řešení označuje objednávky k expedici postupně od nejstarších po nejnovější
  • Efektivní práce s objednávkami a zásobami
  • Postupná rezervace zásob od nejstarší objednávky
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: internetové obchody, objednávky, prodej, sklad
  • Kompatibilita s řadami systému POHODA: POHODA E1

Detail řešení

Expedice

Zrychlení a zefektivnění expedice Vašich objednávek a zároveň snížení chybovosti? S naším řešením Expedice to lze!

  • Řešení zabudováno přímo do prostředí systému POHODA
  • Zrychlení expedice díky práci s čárovými kódy
  • Sdružování položek objednávek na základě podobnosti –optimalizace trasy po skladu
  • Automatické generování faktury a balíkové soupisky, možnost tisku faktury a štítku
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: adresář, internetové obchody, objednávky, fakturace, práce s čárovými kódy, prodej, sklad
  • Kompatibilita s řadami systému POHODA: POHODA E1

Detail řešení

plusOrders

PlusOrders je rychlý nástroj pro hromadnou práci s objednávkami a jejich další zpracování. Používá se nejčastěji pro přehledné zobrazení přijatých objednávek a jejich automatické nebo manuální zpracování v systému Pohoda.

  • Přehledné zobrazení přijatých objednávek
  • Možnost automatického vykrytí objednávek
  • Možnost filtrování seznamu objednávek dle firmy nebo dle zboží
  • Možnost částečného vykrytí zvolených objednávek

Detail řešení

plusExpedice

Aplikace plusExpedice je určena pro expedici a štítkování zboží (vykrývání objednávek), a to jak při přímém rozvozu, tak i běžné expedici zásilkovými obchody. Je optimalizována pro práci na dotykové obrazovce a pro rychlou práci s objednávkami a čárovými kódy.

  • Snadné vyhledávání v nevyřízených objednávkách a jejich položkách
  • Odkládání objednávek, předávání mezi expedičními stanicemi
  • Připojení všech běžně prodávaných vah
  • Evidence obalů, přepravek apod.

Detail řešení

plusSupplier

PlusSupplier slouží pro usnadnění vystavování vydaných objednávek, které doplňuje standardní funkce Pohody v oblasti objednávání zboží u Vašich dodavatelů. Automatické objednávky v Pohodě totiž neumí efektivně vybírat, kterou zásobu objednat u jakého dodavatele.

  • Automatizace vydaných objednávek dle nekonečného množství kritérii
  • Možno zohlednit výsledky ABC analýzy (plusABC)
  • Možnost hromadného vygenerování dat do záložky Dodavatelé u Zásob dle pohybů za období

Detail řešení

STORMWARE s.r.o. neručí za věcnou správnost uvedených informací.