Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

Nástroje pro objednávky a faktury

V této kategorii najdete řešení, která vám usnadní práci s objednávkami a fakturami.

Faktury z objednávek

Rychlé a hromadné vyřízení objednávek v Pohodě.

  • Modul pro generování Vydaných faktur z Přijatých objednávek
  • Odbourání rutinní operace při vyřizování objednávek jejich hromadným zpracováním
  • Pro zpracování lze využít filtrování v podobě označených objednávek, číselných řad atd.
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Faktury z výdejek

Odbourejte rutinní zpracování jednotlivých dokladů.

  • Modul, který vytvoří jednu Vydanou fakturu z libovolného počtu zvolených Výdejek
  • Možnost uživatelsky nastavit filtrování zpracovávaných Výdejek či podobu Vydané faktury
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

E-maily z faktur

Odeslání informace na e-mail zákazníka o vydané faktuře.

  • Modul pracuje jak s vydanými fakturami, tak i s vydanými zálohovými fakturami
  • Vzhled e-mailu lze konfigurovat, změnit jeho znění atd.
  • Možnost odeslat e-mail i s přílohou
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

E-maily z objednávek a nabídek

Odeslání informace na e-mail zákazníka o stavu objednávky nebo nabídky.

  • Modul pracuje s doklady v agendách Přijaté objednávky nebo Vydané nabídky
  • Vzhled e-mailu lze konfigurovat, změnit jeho znění atd.
  • Možnost odeslat e-mail i s přílohou
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Objednávky skladem

Nezdržujte se s objednávkami, které nelze zcela vykrýt, a zefektivněte celý svůj proces zpracování objednávek. Naše řešení Vám to umožní!

  • Řešení označí objednávky, které jsou na skladě a je možné je ihned expedovat zákazníkovi
  • Řešení označuje objednávky k expedici postupně od nejstarších po nejnovější
  • Efektivní práce s objednávkami a zásobami
  • Postupná rezervace zásob od nejstarší objednávky
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: internetové obchody, objednávky, prodej, sklad
  • Kompatibilita s řadami systému POHODA: POHODA E1

Detail řešení

Expedice

Zrychlení a zefektivnění expedice Vašich objednávek a zároveň snížení chybovosti? S naším řešením Expedice to lze!

  • Řešení zabudováno přímo do prostředí systému POHODA
  • Zrychlení expedice díky práci s čárovými kódy
  • Sdružování položek objednávek na základě podobnosti –optimalizace trasy po skladu
  • Automatické generování faktury a balíkové soupisky, možnost tisku faktury a štítku
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: adresář, internetové obchody, objednávky, fakturace, práce s čárovými kódy, prodej, sklad
  • Kompatibilita s řadami systému POHODA: POHODA E1

Detail řešení

plusOrders

PlusOrders je rychlý nástroj pro hromadnou práci s objednávkami a jejich další zpracování. Používá se nejčastěji pro přehledné zobrazení přijatých objednávek a jejich automatické nebo manuální zpracování v systému Pohoda.

  • Přehledné zobrazení přijatých objednávek
  • Možnost automatického vykrytí objednávek
  • Možnost filtrování seznamu objednávek dle firmy nebo dle zboží
  • Možnost částečného vykrytí zvolených objednávek

Detail řešení

plusExpedice

Aplikace plusExpedice je určena pro expedici a štítkování zboží (vykrývání objednávek), a to jak při přímém rozvozu, tak i běžné expedici zásilkovými obchody. Je optimalizována pro práci na dotykové obrazovce a pro rychlou práci s objednávkami a čárovými kódy.

  • Snadné vyhledávání v nevyřízených objednávkách a jejich položkách
  • Odkládání objednávek, předávání mezi expedičními stanicemi
  • Připojení všech běžně prodávaných vah
  • Evidence obalů, přepravek apod.

Detail řešení

plusSupplier

PlusSupplier slouží pro usnadnění vystavování vydaných objednávek, které doplňuje standardní funkce Pohody v oblasti objednávání zboží u Vašich dodavatelů. Automatické objednávky v Pohodě totiž neumí efektivně vybírat, kterou zásobu objednat u jakého dodavatele.

  • Automatizace vydaných objednávek dle nekonečného množství kritérii
  • Možno zohlednit výsledky ABC analýzy (plusABC)
  • Možnost hromadného vygenerování dat do záložky Dodavatelé u Zásob dle pohybů za období

Detail řešení

iNVOiCE FLOW

Řešení pro automatický příjem faktur a jejich zpracování až do systému POHODA. Strojově vytěží údaje z faktur v jakémkoli formátu (PDF, JPG, papír, EDI a další). Elektronické schvalování s e-mailovými notifikacemi. Důvěryhodná archivace faktur včetně příloh. Import faktur do systému Pohoda.

  • Zbavte se ručního zpracování faktur a ušetřete až 80 % času
  • Netiskněte faktury, které Vám přijdou e-mailem. Archivujte je elektronicky
  • Díky webové aplikaci mohou odpovědní pracovníci schválit faktury prakticky odkudkoli
  • Získejte okamžitý přehled nad saldem závazků
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Objednávky, Fakturace, Účtování

Detail řešení

Faktury ze zálohovek

Nástroj pro hromadné generování Vydaných faktur z Vydaných zálohových faktur

  • Modul ze všech plně zlikvidovaných Vydaných zálohových faktury vytvoří Vydané faktury
  • Ty je možné automaticky odeslat ve formátu PDF na e-mailovou adresu nebo na FTP
  • Kompatibilita: POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Regenerátor faktur

Řešení pro maximální odbourání administrativy týkající se pravidelné měsíční fakturace.

  • Zákazníkům v Adresáři umožní měsíční fakturaci a odeslání PDF faktur na e-mail či tisk
  • Opakující se měsíční rutina nahrazena stisknutím jednoho tlačítka
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Team assistant

Team assistant je nástroj na okamžité zlepšení řízení nákupních procesů společnosti, a to v oblasti přijatých faktur a objednávek.

  • Webové řešení
  • Dostupnost odkudkoliv
  • Rychlá implementace
  • Možnost úprav procesů bez složitého programování
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Objednávky, Fakturace, Účtování

Detail řešení

Bi4InApp – schvalování příchozích faktur

Vědět, zda mohu zaplatit fakturu, kterou prokazatelně viděl a schválil člověk odpovědný za daný projekt, je klíčem k lepšímu hospodaření společnosti. S naší aplikací je schvalování příjemné a hlavně snadné. Základem je udržet pořádek v platbách dodavatelům.

  • Automatické odeslání dat do účetního systému POHODA přes XML
  • Automatické začlenění příchozích faktur do aplikace
  • Kontrola schválení před zaplacením faktury
  • Sjednocení toku příchozích faktur společnosti
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Fakturace, Účtování

Detail řešení

plusSkladem – přehledné vyhodnocování objednávek

Aplikace plusSkladem pravidelně vyhodnocuje expedovatelnost objednávek a každé objednávce přiřadí jeden nebo více barevných štítků podle libovolně definovatelných filtrů.

  • Jednoduchá a přehledná práce díky barevným štítkům
  • Možnost filtrovat objednávky v Pohodě podle štítků
  • Možnost libovolně definovat filtry objednávek, které se nemají zpracovávat
  • Automatické spouštění bez nutnosti zásahu uživatele

Detail řešení

plusNáhled – rychlý náhled nad dokumenty

Aplikace plusNáhled zobrazuje v odděleném okně v reálném čase náhled dokumentů, vlastní seznamy, soupisy dat nebo grafy.

  • Prohlížení připojených dokumentů z aktuálně zobrazeného dokladu ve spuštěné Pohodě
  • Možnost listování v PDF dokumentech
  • Zobrazení libovolného seznamu souvisejícího s označeným dokladem v Pohodě
  • Zobrazení soupisu dat s možností shlédnout další informace po označení řádku

Detail řešení

STORMWARE s.r.o. neručí za věcnou správnost uvedených informací.