Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

Nástroje pro objednávky a faktury

V této kategorii najdete řešení, která vám usnadní práci s objednávkami a fakturami.

Faktury z objednávek

Rychlé a hromadné vyřízení objednávek v Pohodě.

  • Modul pro generování Vydaných faktur z Přijatých objednávek
  • Odbourání rutinní operace při vyřizování objednávek jejich hromadným zpracováním
  • Pro zpracování lze využít filtrování v podobě označených objednávek, číselných řad atd.
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Faktury z výdejek

Odbourejte rutinní zpracování jednotlivých dokladů.

  • Modul, který vytvoří jednu Vydanou fakturu z libovolného počtu zvolených Výdejek
  • Možnost uživatelsky nastavit filtrování zpracovávaných Výdejek či podobu Vydané faktury
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

E-maily z faktur

Odeslání informace na e-mail zákazníka o vydané faktuře.

  • Modul pracuje jak s vydanými fakturami, tak i s vydanými zálohovými fakturami
  • Vzhled e-mailu lze konfigurovat, změnit jeho znění atd.
  • Možnost odeslat e-mail i s přílohou
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

E-maily z objednávek a nabídek

Odeslání informace na e-mail zákazníka o stavu objednávky nebo nabídky.

  • Modul pracuje s doklady v agendách Přijaté objednávky nebo Vydané nabídky
  • Vzhled e-mailu lze konfigurovat, změnit jeho znění atd.
  • Možnost odeslat e-mail i s přílohou
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Objednávky skladem

Nezdržujte se s objednávkami, které nelze zcela vykrýt, a zefektivněte celý svůj proces zpracování objednávek. Naše řešení Vám to umožní!

  • Řešení označí objednávky, které jsou na skladě a je možné je ihned expedovat zákazníkovi
  • Řešení označuje objednávky k expedici postupně od nejstarších po nejnovější
  • Efektivní práce s objednávkami a zásobami
  • Postupná rezervace zásob od nejstarší objednávky
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: internetové obchody, objednávky, prodej, sklad
  • Kompatibilita s řadami systému POHODA: POHODA E1

Detail řešení

Expedice

Zrychlení a zefektivnění expedice Vašich objednávek a zároveň snížení chybovosti? S naším řešením Expedice to lze!

  • Řešení zabudováno přímo do prostředí systému POHODA
  • Zrychlení expedice díky práci s čárovými kódy
  • Sdružování položek objednávek na základě podobnosti –optimalizace trasy po skladu
  • Automatické generování faktury a balíkové soupisky, možnost tisku faktury a štítku
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: adresář, internetové obchody, objednávky, fakturace, práce s čárovými kódy, prodej, sklad
  • Kompatibilita s řadami systému POHODA: POHODA E1

Detail řešení

plusOrders – třídění přijatých objednávek

PlusOrders je interaktivní nástroj pro hromadnou práci s objednávkami a jejich další zpracování. Používá se nejčastěji pro přehledné zobrazení přijatých objednávek, vyhodnocení jejich skladovosti a třídění na plně či částečně expedovatelné a neexpedovatelné.

  • Usnadněte si čas s ručním tříděním přijatých objednávek
  • Mějte okamžitý přehled nad tím, které objednávky lze vykrýt a na kterých něco schází
  • Přehledně zobrazit zásoby a množství na přijatých a vydaných objednávkách s datem dodání
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA MDB, POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Objednávky

Detail řešení

plusExpedice – expedice pro rozvoz i zasílání

Aplikace plusExpedice je určena pro expedici (vykrývání objednávek), a to zejména při pravidelném zásobování masem, ovocem a zeleninou či pekaři. Umožňuje tisk štítků, odkládání objednávek, dělení na stanoviště a je řadu dalších funkcí v tomto prostředí nezbytných.

  • Zrychlete proces expedice produktů, využijte čárové kódy, rozdělte expedici na stanoviště
  • Zvyšte expediční kapacitu Vašeho provozu a získejte náskok před konkurencí
  • Využijte kombinace s dopravníkovou linkou a automatizací třídění objednávek
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA MDB, POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Objednávky, Faktury, Prodejky, Výdejky, Příjemky

Detail řešení

iNVOiCE FLOW

Řešení pro tvorbu objednávek, automatický příjem dokladů a jejich zpracování do systému POHODA. Strojově vytěží základní údaje i položky z účtenek a faktur v jakémkoli formátu. Elektronické schvalování a důvěryhodná archivace faktur včetně příloh. Import faktur do systému POHODA.

  • Vytvářejte objednávky a automaticky je párujte s přijatými fakturami
  • Zbavte se ručního zpracování dokladů a ušetřete až 80 % času
  • Netiskněte faktury, které Vám přijdou e-mailem. Archivujte je elektronicky
  • Díky webové aplikaci mohou odpovědní pracovníci schválit doklady téměř odkudkoli
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Objednávky, Fakturace, Účtování

Detail řešení

Faktury ze zálohovek

Nástroj pro hromadné generování Vydaných faktur z Vydaných zálohových faktur

  • Modul ze všech plně zlikvidovaných Vydaných zálohových faktury vytvoří Vydané faktury
  • Ty je možné automaticky odeslat ve formátu PDF na e-mailovou adresu nebo na FTP
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Regenerátor faktur

Řešení pro maximální odbourání administrativy týkající se pravidelné měsíční fakturace.

  • Zákazníkům v Adresáři umožní měsíční fakturaci a odeslání PDF faktur na e-mail či tisk
  • Opakující se měsíční rutina nahrazena stisknutím jednoho tlačítka
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Detail řešení

Team assistant

Team assistant je nástroj na okamžité zlepšení řízení nákupních procesů společnosti, a to v oblasti přijatých faktur a objednávek.

  • Webové řešení
  • Dostupnost odkudkoliv
  • Rychlá implementace
  • Možnost úprav procesů bez složitého programování
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Objednávky, Fakturace, Účtování

Detail řešení

Bi4InApp – schvalování příchozích faktur

Vědět, zda mohu zaplatit fakturu, kterou prokazatelně viděl a schválil člověk odpovědný za daný projekt, je klíčem k lepšímu hospodaření společnosti. S naší aplikací je schvalování příjemné a hlavně snadné. Základem je udržet pořádek v platbách dodavatelům.

  • Automatické odeslání dat do účetního systému POHODA přes XML
  • Automatické začlenění příchozích faktur do aplikace
  • Kontrola schválení před zaplacením faktury
  • Sjednocení toku příchozích faktur společnosti
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Fakturace, Účtování

Detail řešení

plusSkladem – přehledné vyhodnocování objednávek

Aplikace plusSkladem Vám zásadně ulehčí práci s přijatými objednávkami. Pravidelně vyhodnocuje expedovatelnost objednávek a každé objednávce přiřadí jeden nebo více barevných štítků podle libovolně definovatelných filtrů.

  • Automatizované vyhodnocování plně i částečně expedovaných objednávek
  • Snadno filtrujte stavů objednávek přímo v seznamu přijatých objednávek v Pohodě dle štítků
  • Využijte data ze štítků jako podklad pro další automatizaci
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA MDB, POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Objednávky

Detail řešení

Roger Platba v Pohodě

Doplněk Roger Platba umožňuje rychlé profinancování faktur s dlouhou splatností. Díky němu lze načíst faktury z Pohody a poslat je přímo do Rogera na profinancování. Zároveň uživatelé uvidí v rozhraní stav financování. Faktury je možné odesílat ručně nebo nastavit automatické zasílání.

  • 75 % z hodnoty faktury na účtu do 3 dnů, zbytek po zaplacení odběratelem
  • Automatizace a digitalizace – eliminace zdlouhavé administrativy
  • Klient v doplňku předem vidí, které faktury mohou být profinancovány
  • Hodnocení risku na základě bonity odběratele, online registrace, bez minimálních objemů
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Fakturace

Detail řešení

plusReklamace – snadné vyřizování reklamací

PlusReklamace slouží k usnadnění práce s reklamacemi. Výměna zboží, vrácení zboží, vrácení poškozeného zboží či reklamace – všechny tyto operace lze provést najednou pomocí této aplikace včetně vyhledání prodejního dokladu a ověření záruky.

  • Sledujte historii reklamací k danému dokladu za více let nazpět napříč účetními jednotkami
  • Vystavujte a tiskněte potřebné účetní a skladové doklady
  • Označujte reklamované zboží pomocí štítků
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Reklamace, Faktury, Výdejky

Detail řešení

STORMWARE s.r.o. neručí za věcnou správnost uvedených informací.